El

E calm, liniştit şi blând. Spre deosebire de mine, are răbdare cu oamenii. Să-i asculte, chiar dacă n-are chef sau îi dispreţuieşte. Uneori face pe nebunul, dar asta doar ca să impresioneze. Îmi place când îmi mângâie faţa şi ador când se joacă-n părul meu. Câteodată dispare fără urmă. Eu ştiu însă că se va întoarce. Ştie să ţină un secret, e cel mai de încredere prieten pe care l-am avut vreodată. Îmi ştie toate secretele, mă cunoaşte pe dinăuntru şi pe dinafară. E puţin cam sensibil la critici, dar nu e ranchiunos. L-aş iubi dacă m-ar lăsa şi l-aş îmbrăţişa dacă aş putea…

Pe el, vântul.

One response to “El

Leave a Reply

